fredag 12 mars 2010

Nytt i garderoben!

...men inte nån OM, den här gången. Nu efter bröllopet har magen börjat pysa ut och de vanliga byxorna och kjolarna funkar inte. Så igår eftermiddag begav jag mig till Polarn och Pyret för allra första gången. Jag fick hjälp av en jättegullig expedit och provade nästan igenom alla deras kläder... Jag kom ut med en påse innehållande jeanskjol (otroligt skön), jeans och ett par tights. Allt anpassat efter en växande mage!

De här plaggen är det:

(Jeansen sitter snyggare på mig... Får man säga det? ;-) )

5 kommentarer:

  1. visst är det skönt när man väl tar på sig gravkläderna? Jag kommer ihåg att jag undrade varför jag inte köpt gravbyxor långt tidigare utan klämt in mig i för små jeans! Man använder ju dom länga också, det är ju oftast svårt att komma i de vanliga plaggen direkt efter fölossningen! Jag gillar PoPs mammagrejer perfekt. Vi är några kompisar som "delar" gravkläder så de är väl inne på sin femte graviditet nu! Perfekt så har man mycket att välja på själv om man skulle orka på det igen!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Grattis Anna, ännu ett steg på vägen mot barn! :) Det måste ha varit helt overkligt roligt att prova alla gravidkläder. Ser framemot outfitbilder på detta sen.

    Kramkram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul då man får köpa de första mammakläderna och så skönt att slippa klämma in sig i för trånga plagg. Tyckte jag snabbt blev känslig och fick ont då det satt åt runt magen.
    Sen kan du ju kombinera med överdelar från OM som har mycket tunikor med generös passform, jag hade inte så mycket överdelar som var just mammakläder då modet är så tillåtande.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Fina kläder. Om inte annat sköna hehe=)
    Grattis till bröloppet, såg bilderna nedan super fina=D

    Kram kram=)

    SvaraRadera
  5. Gud så härligt att kunna köpa gravidkläder!!!! Åh, vad avis jag är =)

    SvaraRadera