fredag 18 februari 2011

Det sa bara "klick"

...igår. Jag var ju så sugen på Art silk tunic som Dr Molly skrev om häromdagen, den skulle tydligen finnas kvar i Velvet hos butiken Factory. Jag ringde direkt när de öppnade, men icke. "Vi har bara den i Dark grey". Hmmpf, typiskt.
Så när jag nu hade bestämt mig för att tillåta mig lite shopping blev det såklart nåt annat. En riktig fining som jag tror kommer att användas massor, precis som min rosa fonda. En ka-ching wrap i Dark rose!
Jag beställde från snabba Minzo (som alltid har fraktfritt - gillar!) och skulle tro att den landar här på måndag. Jippi!! Då ska jag ta outfitbilder också, trots att alla bloggande OddMollytjejer redan har en i garderoben...
 
Framifrån 
Bakifrån
Jag gillar att den är lite mer figurnära, hoppas bara att den sitter snyggt på också!

3 kommentarer:

  1. Det kommer den absolut göra på dig!
    Efter vårat smsande såg jag att jag hade pengar kvar på mitt Traderakonto så jag råkade göra ett klick jag med, det blev en Changeling Dress Vintage Dark Chalk, hoppas att den är lika fin som på bilden.

    Kram Lilla C

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilken art är du ute efter och vilken storlek?

    Jag har ovanståënde i mörkblå - underbar!!!

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  3. Sanna: Det var Art silk tunic i Velvet, strl. 2 som jag kollade efter. Den ser jättefin ut på alla bilder, men tyvärr har jag inte sett den i verkligheten... :-)
    Om du har nåt bra tips får du gärna höra av dig igen! Kram

    SvaraRadera