måndag 2 maj 2011

Shoppingsugen!

Som en del av er vet är jag en riktig pysselgalning!

Enkel dopinbjudning
Jag har gjort kort och grejat så smått med scrapbooking i ca 8 år nu. Jag har varit fast länge med andra ord. Pyssellusten har dock slumrat en längre tid, det började i samband med att jag var gravid förra året. Under hösten pysslade jag inget, men nu när våren kom kom suget också tillbaka! Oj, vad härligt det är att sitta ner och försvinna bort i färger och fina papper. Det började på mässa i Avesta nu i april och har bara fortsatt. Jag har gjort dopinbjudningar, födelsedagskort och börjat på en receptbok.

I påskas fick jag ännu mer inspiration när jag träffade min kära svägerska Pyssellotta! Hon hade nämligen med sig ett helt set markers av märket Copic Ciao och ett gäng digitala stämplar att färglägga! Snacka om härliga pennor. Jag har tidigare varit helt fast i mina vattenbaserade distressfärger (som man använder med pensel). Nu har jag en ny need...
Lottas Copics och ett försök till
färgläggning av mig... 

1 kommentar:

  1. Bah! 11 juni var inget bra datum för oss, om jag får vara fräck nog och anta att vi blir inbjudna?

    Vi måste träffas snart igen. Jag har ju ett litet engelskt paket till Ellen! :-)

    /ND

    SvaraRadera