tisdag 7 juni 2011

Jag har shoppat!

Förra veckan var jag och provade en kofta på fina Tullhuset living! Jag slog inte till direkt utan drömde om den i flera dagar.
I fredags bestämde jag mig för att ringa Tullhuset och höra om den fanns kvar. "Nja, det är en kund som har hängt undan den tills imorgon..." Typiskt! Jag bad de rara tjejerna att höra av sig om den andra kunden inte dök upp. En nervig väntan hela lördagen, men till sist ringde det. Koftan var kvar! Tjohooo! Nu är den min!

 
 #709 Sundance cardigan, dark pink 
Sundance cardigan, bak
Det kommer provningsbilder när det blir lite svalare ute.... Tanken är att den ska passa både i sommar och när det blir lite svalare ute igen, till mörka jeans i höst, till exempel.

3 kommentarer:

  1. Jag har en och jag älskar den! Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Å! vilken fin kofta. Ha det så bra och hälsa Ellen från "Trasiga Trasse"

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Då fick du din kofta i alla fall, den är ju jättefin.
    Den där "Trasiga Trasse" har flyttat in i min skalle, går runt och nynnar på den hela tiden, jag skyller allt på mamma, hi hi hi

    Ha det bra!

    Kram Lilla C

    SvaraRadera