torsdag 28 juli 2011

Sköna schyssta skor!

Merrell Siena, Perian Red ( rosa ;-) ) 
Efter en hel del knatade på semestern (Kolmården x2, Nyköping, Stockholm mm)  har jag insett att jag måste köpa ett par bekväma (promenad)skor. Det är inte min grej... Normalt sett går snygghetsfaktorn först, sen användning och bekvämlighet sist. Om jag letar den här typen av skor kommer jag definitivt hem med något annat :-).
Jag har gett mig på typen remsandaletter i nån sportaffär med gett upp eftersom fötterna blir Kalle Anka-lika; platta och breda. Idag var vi dock till Naturkompaniet och jag  hittade ett par rosa (!) remsandaler. Smala och nätta och jättesköna! Jippi! Lika bra att slå till och saken var biff! De här gick jag till och med i på stan innan vi kom hem... Merrell Siena:

~: kram  Anna :~

1 kommentar:

  1. Vilken snygg sportsko. Sån skulle jag också vilja ha. Mams

    SvaraRadera