onsdag 28 september 2011

Snyggaste höstskorna!

Jag har en ständig jakt efter snygga skor, känns det som. Varje höst ramlar det extrema skosuget in, och i år var inget undantag. Det var till och med lite större än vanligt och det beror såklart på att jag är tillbaka på jobbet efter min föräldraledighet.
Under sista månaden har jag scannat marknaden och provat massa skor, men inga har kännts helt bra. Jag är i första hand ute efter snygga, coola, kvinnliga stövletter, som man ändå kan använda till vardags. Snygga med en tvist helt enkelt. Nu tror jag och hoppas att jag har hittat dem!
Häromdagen klickades det minsann och nu väntar jag på leverans. Det är Dkode som har skapat de här finingarna, märket sprang jag på i somras när vi var i Arboga (Wallby gård) av alla ställen.

Dkode Ocean i svart


Hoppas bara att de passar nu!
~: kram Anna :~

1 kommentar: