torsdag 26 januari 2012

Återblick!

Ja, om nån sett en korv med reflexväst och illrött ansikte ute idag, så kan det ha varit jag. Tänkte köra ett joggingpass idag, men åt lite för mycket tacos och orkade bara promenera. Alldeles för slött, jag vet, men jag kom iallafall ut! Nu har jag dessutom listat ut vilken mängd kläder som krävs för att inte frysa/svettas i ungefär -3 grader och snömodd...
Satt och tittade på gamla bilder i datorn och hittade en av de första på vår lilla goding. Tänk vad tiden går fort! På första bilden är hon bara nån timme gammal och på den andra är hon 14 månader (november).
 

Snart är det helg igen, skönt!
~: kram Anna :~

3 kommentarer:

  1. Sötnöten! Är ni hemma på onsdag eller jobbar du??

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jobbar... Slutar 15 om det passar på eftermiddagen?

    SvaraRadera
  3. Åker till Arlanda 06:45 och tänkte jag skulle försöka få service på bussen i Västerås efter det, vi kan höras på telefon lite närmre!

    SvaraRadera