tisdag 24 januari 2012

Väntar på...

.. ett fint plagg ur vårens kollektion av Odd Molly. Föregångaren till den här tunikan har jag sökt på tradera under ca 2 års tid. Dock utan resultat. Förr hette den "9:th sweater" och dagens namn på den mycket liknande tunikan  är "Colbert tunic".
Jag har bett Tullhuset att ta hem den här till mig istället för att beställa den online. Färgen jag har valt är Vintage dark grey. Hoppas verkligen att den funkar även i vår.
212 Colbert tunic, Odd Molly 
Förra veckan gjorde jag ett grymt fynd på Lindex av alla ställen. Det är en figursydd jeansklänning som jag helst skulle bo i om jag kunde. Inte så fräscht kanske, så jag växlar lite. Det är tunnt och mjukt jeanstyg som sitter jätteskönt. Denna har jag kombinerat med grova strumpbyxor, stövlar och en tjock kofta.  
Jeansklänning, Lindex
Sist ut en fundering - Varför (varför?) valde jag en sån dyster bakgrund till bloggen? Nu hittar jag inte in i inställningarna så att jag kan göra nåt åt det heller. 

~: kram Anna :~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar