fredag 24 februari 2012

Fredag igen!

... och den här veckan har försvunnit i ett nafs!
Jag har börjat sälja säsongens underbara kläder från POMPdeLUX, så i veckan har jag haft 2 härliga visningskvällar. På söndag är det dags igen, så nu är det inte så mycket fritid att balansera med. Kolla in hemsidan, www.pompdelux.se, om ni är sugna på att bjuda hem en säljare som kan visa kläderna!

Jag är otroligt shoppingsugen, men vet inte på vad! Eller snarare så vill jag ha lite nytt i garderoben, men vet inte var jag ska hitta det. Känner mig lite mätt på spetsar och volanger, men tycker samtidigt att det är fint.... Men jag saknar lite coolare plagg just nu, lite mer "jeanstjej". Jag ska försöka hitta nån bra butik att handla ur bara.
Tips någon?

Trevlig helg!
~: kram Anna :~

1 kommentar:

  1. Samma här, trött på volanger och spetsar alltså! Jeans & More hemma här har mycket fint och coola plagg, du får kika det nästa gång du kommer hem!

    Ses på onsdag!

    Kram

    SvaraRadera