fredag 10 februari 2012

Kvällens aktiviteter

Ikväll har jag och maken en barnfri afton. Vi ska nämligen med ett par goda vänner på föreställningen Ljust & Fräscht! Den har jag velat se ända sen jag såg reklam för den första gången. Fredrik Lindström är ju helt grym så det måste vara en höjdare. Det var fullbokat hela hösten i hufvudstaden, så nu när de kommer till oss får man ju passa på! 
Kvällen börjar med middag ute och förhoppningsvis nåt gott i magen. Jag har dessutom fått en avi för hämtning av min vårtunika, Colbert tunic. Få se om den passar, då kanske den åker på kvällen till ära. 


I helgen blir det inga uppdateringar alls, för vi fortsätter vår barnfria fredag med lördag och söndag förmiddag också. Vi ska nämligen åka på Yasuragi Hasseludden! Det är en av våra bröllopspresenter som ska utnyttjas!
På återseende!
~: kram Anna :~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar