måndag 17 december 2012

Julklappsshopping

Ja, min helg har spenderats i butiker. Små, stora, stökiga, fina, roliga butiker där jag har letat skatter till mina nära och kära. Det blev både lördag eftermiddag och söndag eftermiddag, och min rekommendation är att ge sig ut på söndag eftermiddagar... Då blev det väldigt lugnt och alla for hem, trots att vi är så nära jul.

Tänk om man fick julklappsshoppa utan varma kläder... :-) 
Väl hemma blev det paketinslagning och än är jag inte klar... Paketinslagningen hör till mina favoriter av julstök och jag brukar lägga ca en halv dag på det! Igår lade jag ca 2 timmar och jag har fortfarande en hel del kvar! Det får bli tisdag eller onsdagskvällens aktivitet. Förhoppningsvis blir det fint under granen också, med lite härligt rosa, rött och svart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar