torsdag 6 december 2012

Träningsuppdatering

För er som läste mitt träningsinlägg förra veckan måste jag ju passa på att göra en uppdatering. Nu har jag köpt ett träningskort (hurra!) och testat TRX hela två gånger! Första gången var ju förra veckan och då åkte jag hem efter avslutat pass, med "nästan-kramp" i låren... Igår testade jag det igen och var inställd på att det skulle vara relativt lika som förra veckan. Döm om min förvåning när det var helt nya övningar.
Ungefär så här såg det ut, men vår sal har bara plats för 8 plus ledaren 
Idag har jag grym träningsvärk i magen och jag skulle tro att det blir mer i resten av kroppen under dagen. Det här är en träningsform som jag verkligen gillar och jag har bokat in mig på ytterligare två onsdagspass. Det är ju så grymt skönt när man är fysiskt  trött för en gångs skull. 
Ikväll blir det intro på Milonmaskinerna som är cirkelträning där man kör 30s och vilar i 10s. De ställs in efter kroppen och när man sätter i sitt chipkort så ställer maskinen in sig själv. Sånt gillar jag, så Milon kanske också kan bli något för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar