måndag 7 december 2009

Dagens vill ha...

Jag har inga planer på att göra några inköp av mollysar just nu. Håller för fullt på att spara pengar till en stor personlig händelse i vår. Men drömma kan man ju, eller hur? Den här söta tunikan är högst upp på min önskelista nu. Frågan är om man skulle ha en grå eller en röd och vit-rutig? Vem vet om tomten kommer i år?


Duvet l/s tunic #221 i grey



eller



Duvet l/s tunic #221 i red.

Haha, vet ni? Det är en kollega som tycker att det ser ut som min kropp i alla produktbilder på OMs kläder?! :-) Undrar om det är en 2:a på dem?

2 kommentarer:

  1. Av dessa två gillar jag den grå bäst, den röda är också söt men lite för rutig på något sätt. Jag gillar även den ljusblå i denna modellen. INget inköp för mig heller dock, ett plagg från Prespring räcker mer än väl.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Den röda är ju jättefin!!!! =)
    Love it!

    SvaraRadera