måndag 21 december 2009

Julgodis!

Igår spenderade jag hela dagen hemma. Startade dagen med ett glädjetjut och sen var det dags för städning, tvätt, och att baka julgodis! Första gången någonsin provade jag att göra Fudge. Den första sorten blev lite för hård, ev beror det på att jag kokade det för hårt, tiden stämde inte alls med receptet trots att temperaturen blev rätt. Smaken var det inget fel på. Nästa sort blev en fudge med Choklad och pekannötter och den går inte av för hackor!! Ojoj... Mmmm....

Den ska med till svägerskan med familj över jul. Idag ska jag hem och skära den och packa lite fint. Såhär såg chokladfudgen ut:

Dessutom har jag gjort kakor till min kära pappa! Kokosdrömmar!

4 kommentarer:

  1. Mmm ser smarrigt ut!!
    Vill önska dig och de dina en riktigt GOD JUL!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  2. Vad gott, det ser ut....
    Önskar dig en riktigt
    God Jul..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nu vill jag önska dig ett gott nytt år, hoppas hela din jul- och nyårshelg varit rikigt mysig!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Hoppas 2010 blir ett underbart år för dig!!!!
    Massor med Kramar!

    SvaraRadera