onsdag 9 december 2009

Provad och önskad

Häromdagen önskade jag ju en tunika. Nu har jag varit och provat på lunchen och har en annan wish... Det här är nog den finaste tunikan i pre-spring. Färgen är underbar och modellen är klockren! Tyvärr kunde jag inte ta någon egen bild eftersom expediten stod och kollade också...
Min nya favorit är alltså den här; Alchemistry tunic #228 i rose. Oh, vad fin den var på!
Färgen är mycket finare när man ser den i verkligheten, lite varmare ton än på bilden tycker jag. Från en totalt "osynlig" produktbild till en need över en lunch. Inte illa va?
Skulle passa klockrent till jeans eller tights hela våren (och sommaren).
Hallå sambon: Den här önskar jag mig i julklapp!! :-)

5 kommentarer:

  1. Den är en av de pre-spring plagg som jag bestämt att jag ska ha. Det är beställt o klart men jag har inte fått den än. Nu längtar jag ju ännu mer! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har testat den hos Leopold & Bloom... ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag förstod att det var där du hade varit... :) Hade de tagit in mkt pre-spring?

    SvaraRadera
  4. Njaa, det var den här och klänningen (Duvet rose dress) från de tidigaste bilderna och Duvet rose tunic samt Alchemistry s/s som jag såg. Var inte så imponerad av Duvet rose dress, i synnerhet inte till det priset...

    SvaraRadera
  5. Ja denna är jättesöt men jag är lite kluven till det blommiga tyget faktiskt men det är svårt att få en uppfattning från produktbilden precis som du skriver så ändrar man sig gärna då man sett något irl och provat det. Hoppas Tomten hör din bön!:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera