tisdag 8 maj 2012

liten Bloppis!

Jag gör ett försök med en liten Bloppis här också! Till att börja med är det 3 plagg som inte trivs i min garderob. Normal frakt ingår i priset, Rek tillkommer om du vill ha det!

Först ut är Odd Mollys Bloomers, #666 i färgen Pearl. De är i storlek 1 (något rymliga) i silk/visc knit och från kollektionen Amore Spare Integras. Jättesnygga under en kort klänning. Tyvärr trivs jag inte i färgen så jag har bara provat dem. Alla lappar sitter kvar... Pris 300 kr inklusive frakt.



Nästa plagg är Brownies blouse #607 i ljust rosa från våren 2011. Det är storlek 2 (helt normal) Den är använd vid ca 3 tillfällen och i princip ny. Lappar finns kvar om du vill ha dem också... :-). Pris 400 kr inklusive frakt. Jag tycker att den sitter betydligt snyggare på mig än på produktbilden... SÅLD!

 

Sist ut är supermjuka och sköna Lacie Top #527 i färgen Magnolia. Lacie Top är använd vid ett fåtal tillfällen och är i storlek 2 (som är normal). Alla lappar finns, så klart! Pris 350 kr inklusive frakt. SÅLD!



Skicka ett mejl om du är intresserad! anna.u.bratt (a) gmail.com

kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar