fredag 11 maj 2012

Shoppat lite!

Idag var jag och Anna på shoppingturne! Vi åkte tidigare från jobbet och hade siktet inställt på quality outlet i Barkarby! Och väl där givetvis på odd Molly-butiken. Det fanns mycket fint och vi hade varsin rejäl bunt med oss in att prova. Tyvärr var vi så ivriga att prova så all fotografering glömdes bort :-/. Däremot ska jag försöka att komma ihåg att fotografera senare... Jag gjorde ett superfynd på Filippa K och den kommer troligtvis att invigas imorgon! Outletspris och rabatt när man köpte fler plagg. Anna och jag gjorde ett gemensamt köp och fick 60%! Kompletterad med röda leggings från Gina tricot blir looken komplett! Suck! Nu gick det inte att få in några bilder med ipaden. :-( det får bli imorgon!

2 kommentarer:

  1. kul. önskar jag fått vara med. kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vi får åka nästa gång! Kram

    SvaraRadera