tisdag 18 augusti 2009

Höstdrömmar

Än har inte augusti tagit slut och redan drömmer jag om hösten. Om att få börja använda min nya Check me blouse, tex. Om att få åka på vår planerade shopping till Stockholm, den 12 september. Flera av butikerna som säljer Odd Molly ska få celebert besök av minst 2, kanske 4, glada shoppingsugna Västeråsare. Om att få klä mig i varma sköna kläder i lager på lager. Om att få kura ner sig i soffan och bara mysa.
Men först ska jag och sambon få ordning på allt hemma. Målarna ska bli klara (det får inte regna). Vi ska bestämma hur/om vi ska bygga ut och om. Vilka arkitekter ska vi anlita? Ska vi rita själva?
Hur ska det gå med IVF:en? Tänk om jag mår pestdåligt av sprutorna? Tänk om jag blir gravid nu? Tänk om vi får missfall eller om det inte blir några embryon? Hur kommer jag må?
Oj vad många saker som vi har satt fart på nu.

Och jag drömmer om mina nya inköp igen. Bara en mysig kofta och en rosa Check me andress och ett set med Spoilers. Fasen, jag måste börja spara...

1 kommentar: