söndag 10 januari 2010

Tillbaka!

Hoppas att ni inte har ledsnat alldeles, nu har jag inte skrivit på alldeles för länge. Jul och nyår har firats med släkt och vänner och jag har haft lite sisådär med tillgång till nätet. Det har varit väldigt skönt på ett sätt, jag sitter alldeles för ofta med datorn i knäet. I måndags var jag tillbaka på jobbet och jag kan meddela att det var väldigt jobbigt att ställa om tiderna till "jobb" :-)
Varför gör man alltid så när man är ledig?
Apropå kläder så har jag faktiskt något nytt att visa! Ska fixa en bild så snart jag kan. Sambon hade köpt en supersöt OM till mig i julklapp. Tyvärr var det fel storlek så jag bytte den. Det var den här jag fick (som jag alltså bytte):


5 kommentarer:

  1. Kul att du är på G igen!!

    Jag har ett inlägg om just den tunikan i min Odd Mollyblogg. Jag älskar den...

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  2. Jag igen,

    Visst har du fått en inbjudan till min OM blogg? Om inte maila mig eller lämna en kommentar på min andra blogg men din mailadress så kommer inbjudan.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Jag har saknat dina inlägg, gumsan. Kram C

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka tjejen! =)

    Jättesöt tröja förresten, tur den gick att byta.

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Inbjudan är nu mailad till dig.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera