onsdag 13 januari 2010

Favoriter!

Nu har jag sent om sider (1 dag, ojojoj!) kollat in alla nya plagg på OMs hemsida. Jag bestämde mig för att välja ut max 5 favoriter ur Spring 2010 och visa vad jag gillar, men det föll sig platt med en gång...

Vi börjar med ett av de första plagg jag såg.

Lotta lotta long coat #177

Den föll jag pladask för på första produktbilden jag såg.
Nästa plagg är Chrysalis wrap #56A i dark cherry.

Den är ju helt underbar!


Sist ut är den här lilla godingen! Den är nog ett supermåste, men kanske inte så vidarevärst praktisk... Darcy purse #278
Egentligen skulle jag kunna fortsätta en lång stund till men det här får nog räcka för idag, jag har en lååång lista på vill ha.... ;-)

6 kommentarer:

  1. Kommentar av en mammaledig jobbkollega och icke-OM:are ;-) Kappan var för knasig men plagg 2 var riktigt söt. :-)

    /Nina

    SvaraRadera
  2. Kappan är underbar, tur för plånkan att jag redan har en Tootsie Coat! :)
    Hadetbra!

    SvaraRadera
  3. Ja jisses vad mycket fint det kommer :-) listan skulle kunna göras lång :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fina favoriter du valt ut! /Malin

    SvaraRadera
  5. Ja de röda plaggen är så läckra och känns lite nya, många som fastnat för just det röda i år. Det finns verkligen mycket fint, gah varför är man inte miljonär!!??
    Vad fin du är i julklapps tunikan!:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera