tisdag 12 januari 2010

Min julklapp

Som jag berättat tidigare så valde sambon en annan julklapp till mig. Tyvärr var den för liten och fanns inte i min storlek (2). Då valde jag att lägga till ett par hundra och ta den fina tunikan (Alchemistry tunic #228 i rose) som jag provade nån vecka före jul istället. Den kommer att bli perfekt under hela våren och sommaren. Eftersom vi har lite kallt inne på kontoret är det skönt med lite längre ärmar. Idag har jag haft den med en kofta över och min Spoiler underdress i rose under.

Jag älskar färgställningen i den här tunikan; ljust rosa med fina mönster i svart, cerise och ljusare rosa. De infällda spetsarna på ärmen, Mollydollarna under bysten och de svarta broderierna gör den här tunikan lite speciell.

Edit: Jag måste vara den sista människan i världen som försöker komma in på OMs hemsida idag, det är helt omöjligt!! Typiskt! Jag hade sett fram emot att få en helkväll att drömma, har knappt hunnit kolla på det som bloggats tidigare heller...

4 kommentarer:

  1. Den sitter hur fint som helst på dig - förstår att du är nöjd - den är ursöt!

    Kika runt lite i bloggarna så får du massor av tjuvkikar till det lossnar på OM-sidan.

    Trevlig kväll!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Oh, den var skitsnygg på dig!! Jag har den i vitt som jag fick av min man i julklapp.

    ~Livet i byn

    SvaraRadera
  3. Vad fin du var, Anna! Jag tycker nog att du bytte upp dig. ;) Jag har den där i vitt och passformen är ju helt fantastisk, och skönt också med lång ärm.
    /Erika

    SvaraRadera
  4. Tack för feedbacken på blusen. Jag håller in lite tyg på bilden bakom ryggen med ena handen som jag har på höften. Men det kanske är så att det går även bra med den storleken jag har. Ibland får man för sig saker bara ;0)
    ~Livet i byn

    SvaraRadera