onsdag 5 januari 2011

Åkpåse -någon?

Nu har vår lilla godbit blivit så stor att hon har vuxit ur liggdelen på vagnen. Det gick fort, vill jag lova. 4 månader imorgon och i veckan har hon fått börja äta lite potatispuré! Mums! Idag kastade hon sig efter skeden när den var fylld... :-) Hihi, det är jättekul att testa när hon verkar gilla det så mycket.
Voksi Urban i Rosa/grått
Nu måste jag köpa en åkpåse till sittvagnen, men frågan är vad man ska ha? Jag vill ha en varm påse, helst ska den andas så att man slipper krångla alltför  mycket om man går in nånstans... Jag har tittat lite på Voksi på nätet, men de är lite dyra. Varianten på bilden heter Voksi Urban och den gillar jag massor. Har du något bra tips?

2 kommentarer:

  1. Voksi absolut!
    Nu har vi en billig en från Ullared som kostade typ 300 som håller värmen bra och får plats i liggdelen, just nu har vi inte riktigt behovet för en voksi men den kommer inhandlas direkt om vi flyttar tillbaka upp jämtland, de är super bra.

    Det är lite skillnad i pris på var man kollar på åkpåsen, här kostar den runt 1999 och uppe i östersund låg den på några hundra mer men det är värt pengarna helt klart.

    Blocket kan man ju annars hitta fina begagnade men då ska man vara försiktig så att de inte har blivit tvättade på fel sätt för då fungerar de inte lika bra längre.

    SvaraRadera
  2. Vår från Ullared har också funkat jättebra! Använder den fortfarande emellanåt!

    Nina:-)

    SvaraRadera