fredag 14 januari 2011

Lite ömse

Jag har suttit här och funderat och för tillfället har jag inte så mycket att skriva om. Bloggen är på sparlåga, helt enkelt. Jag har tittat runt lite på Odd Mollys nya kläder och det är mycket fint, dock blir det ingen lista. Jag får se vad jag vill ha när jag provat lite. Just nu är jag sugen på figurnära kläder och OM har lite mer vidd i sina plagg. Få se vad det blir helt enkelt. Jag är sjuuukt shoppingsugen och har botaniserat lite varstans efter nytt. Igår köpte jag en härligt somrig hoodie på H&M. En ärtgrön med knallrosa text... Passar bra till jeans och senare på väg till och från gymmet.

Jag har kommit igång att träna igen (jippi!), det är skönt. I onsdags körde jag första passet, det blev Poweryoga, idag är det dags för ett kombinationspass, Aerobic/Core.

Ellen har fått sin ANDRA tand idag, den förra dök upp för mindre än en vecka sen. Hon är ju inte ens 4½ månad. Var ska det här sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar