söndag 23 januari 2011

Reafynd och dagens!

Igår var jag och mamma till Tullhuset living här i stan. Jag var lite nyfiken på om de hade nån bra rea och minsann att jag gjorde ett fynd! Jag har tänkt åka dit sen nån vecka tillbaka men inte kommit iväg förrän nu och det var nog ett tecken eftersom de börjar sin rea med 50% nu i veckan, jag fick det redan igår. :-)
Min nya OM!
Det blev en smått klassisk Odd Molly, 100 l/s frill top (heter den va?) i ljus rosa till våren. Den är supermjuk och härlig i kvaliteten, så det blir nog en favorit! Det fick också bli min "dagens" tillsammans med mitt mest använda halsband, ett Georg Jensen, en "ögla" som jag fått i present från min kära make och armband med berlocker från Diddi. Jeans Rut m.fl.

4 kommentarer:

  1. Den där ser superskön ut, hittade ni nått linne till din mamma?
    Har ett lika armband som jag fick av mamma och pappa i julklapp, använder det nästan varje dag!

    Kram Lilla C

    SvaraRadera
  2. Ja, det blev ett från Bodhi! Tack för tipset :-) hon blev jätteglad! Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej goding, 1000 escudos? /A

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha, fler som tittat på Solsidan och använder sig av det systemet?!

    Va kul att hon köpte ett, mamma fick ju en Molly av mig och brorsan i julklapp!

    Kram Lilla C

    SvaraRadera