fredag 25 mars 2011

Brownies blouse blev gårdagens dagens!

Igår tog jag bild på nyköpta Brownies blouse i ljust rosa. Det var väldigt svårt att få ljuset rätt, men ni ser den på iallafall. Produktbilden på den här blusen/tunikan kändes väldigt platt, tycker jag, och den är mycket finare i verkligheten. Jag passar på att gömma mig bakom kameran eftersom jag inte hade hunnit med att sätta på mig ansiktet än ;-)
Brownies blouse i rosa! 
Blusen har ett fint "rutmönster" över bysten i härliga, lite mjuka, färger. De går i 2 nyanser av rosa, militärgrönt, rött och nåt blått om jag inte minns fel. Det är tyg lite omlott över axlarna som jag inte såg tidigare. Passformen är ganska lik den klassiska 327:an men annorlunda mönster i det tunna bomullstyget. 
Trevlig helg på er, nu ska jag fixa lite mat till våra kvällsgäster! 

~: kram Anna :~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar