onsdag 23 mars 2011

Brownies blouse

#607 Brownies blouse
Gårdagkvällens tjejmys på Tullhuset living här i stan resulterade i ett, för mig tidigare, okänt plagg. Efter en hel del mingel och provning av lite allt möjligt bestämde jag mig till sist för den här karamellen, #607 Brownies blouse.
Det blev en ljust rosa som kommer att passa fint till våren och gärna lite solbränna. Jag velade ganska länge mellan vitt och rosa men till sist blev det alltså rosa. Produktbilden från Odd Molly är ganska slätstruken och lite trist, tycker jag. Den här blusen har jag inte ens sett innan provningen.
Imorgon ska jag försöka få in en egen bild så får ni se skillnaden!

~: kram Anna :~

3 kommentarer:

  1. Den butiken måste jag besöka när jag åker till Vässan nästa helg... är den ny? Kikade in på hemsidan och de verkar ju ha en massa roliga märken både inom mode och inredning.

    Ser också framemot en bild av dig i brownies!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaa, den har varit öppen ca 6 månader. Gå inte dit om du känner dig fattig, då är du rökt ;-) De har jättemycket fint!!

    SvaraRadera
  3. Haha, passande att det är nästa helg då. Då är det ju fortfarande rätt nära föregående löningsdag. :D

    SvaraRadera