måndag 21 mars 2011

Hemmalunk

Idag ser det riktigt kallt och blåsigt ut ute och lilla E och jag är inne. Inga planer alls, som vi oftast har. Efter nån dag klättrar jag på väggarna, speciellt om det inte ens blir en promenad. Nu är vi vana vid att alltid gå ut. Idag fanns dock inte lusten så vi stannar inne.
#637 Wunder underdress, grey 
Imorgon kväll ska jag på mys på Tullhuset living! Det är SWEA i Västerås som anordnar träffen och jag har blivit bjuden av en kompis. Det ska bli jättekul att se vad som finns inne och kul att komma iväg själv en kväll och bara mysa! Jag har inte varit på Tullhuset på nån månad eller så, men om de har fått in Long frill cardigan, så kanske jag slår till. Det eller nån fin klänning vore kul! Jag är lite sugen på fina Wunder underdress också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar