tisdag 15 mars 2011

Fotoplanering

Idag händer det inte mycket här. Trots det alldeles underbara vädret sitter jag inne idag. Lilla E har varit lite konstig i magen sen igår, så vi kurerar henne och får lite gjort här hemma istället. Det kan verkligen behövas....
Me&I byxor med häng  
Gårdagen spenderades däremot ute, då var det +6 grader! Jippi, nu är det vår!
På torsdag ska jag med lilla E till fotografen och ta hennes första studiobilder! Det ska bli jätteskoj, och just nu funderar jag på kläder till henne. Det är en helt vit studio så färgglatt gör sig bra. Frågan är vad man ska välja ?
Tror att det blir bruna byxor från Me&I med lite häng (E kan ju bara sitta än) och kanske en korall/vitrandig body eller tunika från Me&I också. Annars har jag en blå/vit-randig klänning från Åhléns som skulle kunna funka... Tyvärr har jag ingen bild på den. Vad tror ni?
Me&I tunika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar