tisdag 27 april 2010

Bara Voilen kvar :-(

Jag får med lite sorg i hjärtat konstatera att nu är det kört att använda mina Mollysar längre. Magen är för stor! Den enda som fungerar än är den röda fina Voile short dress. Tyvärr är den väldigt tajt över bysten och snart får den flytta in i garderoben tillsammans med de andra Mollysarna. De får flytta ut igen i höst när bebisen har anlänt...
Frågan är vad man ska använda nu? Jag har, som jag visat tidigare, ett par jeans, en jeanskjol och 2 par tights. Det känns som att man börjar ledsna :-s Toppar/klänningar är enklare, det finns ganska mycket vida kläder på stan. Men jag vill inte köpa massa kläder som jag inte kan ha efter graviditeten heller... Hmm, jaa, medans jag funderar växer magen.

2 kommentarer:

  1. fynda på Tradera!! O vero modas märke mamalicious har en massa fint o billigt! Jag och några tjejkompisar har en gemensam pool med gravidkläder som cirkulerar mellan oss allt eftersom någon är gravid. Det fylls på lite på varje ställe och annat slits ut... helt perfekt så länge inte två blir på smällen samtidigt! Inte lönt att köpa fina, dyra kläder för efter graviditeten är man så less på kläderna att man hellre vill spy än ha det på sig igen! Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset om mamalicious! Jag ska absolut ta en koll på Tradera, och jag har en del "ärvda" mammakläder också. De flesta är dock tills i sommar.

    SvaraRadera