måndag 19 april 2010

Redan v.22!

Oj, vad tiden går fort! Här sitter man i godan ro och inser att halvtid redan har passerats med råge... Jag som inte ens trodde att jag *kunde* bli gravid, inser att snart är det dags att ställa in sig på ett nytt liv, med barn! Jag är nog en av de lyckligaste personerna som finns just nu!
Varje dag tänker jag på lyckan att vi (jag och min man) har turen att få bli föräldrar. Visst, det är ett tag kvar till augusti, med efter lång väntan så känns det fantastiskt!! Många inser inte vilken tur de har som lyckas på första eller andra försöket.

Det sparkar och lever om i magen och jag hoppas att allt är bra. Ni får en dagsfärsk bild på magen, eftersom jag är hemma och och är sjuk idag.
Vi ska snart börja renovera badrummet här hemma, och tanken är att det ska vara klart tills bebisen kommer.

Förr-förra veckan var vi på bröllopsresa. En härlig avkopplande resa som gick till Kap Verde, närmare bestämt till ön Sal. Tyvärr försvinner solbränna alltför fort, hoppas att det fina vädret håller i sig nu och att det blir varmare ute.

5 kommentarer:

  1. Hej Anna har just varit in och tittat på din blogg.Camilla berättade att du hade en. Tänk att du har en liten en där i din mage jag gläds med dig.Vilken fin vagn ni har beställt.Ha det så bra vi ses Hälsningar Kerstin Från Ludvika

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage du har Anna!
    Idag har vi firat Alfred som fyller 2 år. Tiden bara rusar iväg!
    Hoppas allt är bra med er & att vi ses snart.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Längtar redan efter varje ny påbörjad vecka =)

    Men vecka 22, det är ju stort!!!
    Härligt =)

    SvaraRadera
  4. Jag har saknat dina inlägg här på bloggen, söta fröken. Kram C

    SvaraRadera
  5. STOOOORT GRATTIS!!!!! ÅH, vad jag blev glad och alldeles varm inombords för eran skull!!! Har ju knappt haft tid att surfa som vanligt i bloggvärlden och missat helt denna underbara nyhet! Fin mage har du också!!!
    P.S. Vi har haft Teutonia (samma vagn till båda våra tjejer) och de är SUPERBRA och tåliga!
    KRAM!!!

    SvaraRadera