måndag 3 maj 2010

v.24 idag :-)

Nu har bebis sparkat sig igenom fikarasten på jobbet. Den har varit ganska lugn i en vecka eller så och jag har funderat om det ska vara så... Det kanske börjar bli trångt därinne? Tydligen väger lilla goding ca 700 g och är 24 cm lång.
Magen har växt ordentligt på några få veckor nu och i fredags när vi skulle iväg på middag hos vänner var det stört omöjligt att hitta nåt som jag kunde ha på mig. Sååå tråkigt. Till sist blev det en klänning som jag köpte i vintras, en rosa med blommor i grönt från Me & I och en kofta som jag stickade förra vintern.

Tyckte däremot att det var dags att uppdatera garderoben lite och lyckades hitta Mamalicious i Tuna Park. Jippi! Tack för tipset, dr Molly.
En kortare jeanskjol i lite somrigare tvätt och en gråmelerad t-shirt med tryck på magen blev det. Sen fortsatte jag till HM och hittade en skjortklänning i sommarfärger, en vit t-shirt med mörkblå ränder och en blus i cerise. Jippi igen!! Nu har jag lite att byta med igen.

2 kommentarer:

  1. Åh! =)
    Du anar inte hur avis jag är på dig som får handla mammakläder!

    Klänningen du länkade till är för övrigt skitsnygg!!! ;) För att inte tala om jeanskjolen.

    Massor med kramar!!!

    SvaraRadera
  2. vad kul att du hittade lite fina saker!!! Visst är det mysigt när magen börjar puta... 700g är ju inte illa! En liten buse redan alltså som lever rövar där inne! Kramar

    SvaraRadera