onsdag 6 oktober 2010

Har mina vanliga kläder igen!

Nu har det gått dryga fyra veckor sen förlossningen och jag måste erkänna att jag har börjat använda mina vanliga kläder! Det är underbart!! Nu är det slut med alla trista (men bekväma) mammatshirts och vida kläder.
Fonda dress i pink, skön och väldigt användbar! 
En vecka efter förlossningen lyckades jag få på mig mina favvojeans från Vila, och den här veckan har jag luftat några av de fina Mollysarna i garderoben! Det är underbart! Igår fick jag beröm för min fina Voile short dress (i rött) av tre olika personer, sååå kul!
Idag har jag haft min knallrosa Fonda dress och den är ju fantastiskt skön. Lite krånglig att amma i, men det funkar. Kanske är det dags att lägga ut bilder på dagens snart...?

2 kommentarer:

  1. Villken lyx=) Du kommer redan i dina "vanliga" kläder.
    Det kan ju jag bara drömma om=P
    Jag kommer nog få kämpa minst ett år. Men vad gör det, jag kommer ju att ha mitt pyre=)

    Fonda dressen e jätte fin, ser skön ut också=)

    SvaraRadera
  2. Vi kan vä höras på telefon och bestämma dag, klättrar på väggarna här hemma =)

    Kram
    Lilla Camilla

    SvaraRadera