måndag 4 oktober 2010

Storleksbyte någon?

Idag kom min efterlängtade kjol #458 Plath skirt i powder från Amy på Fitts & Company. Jag har aldrig beställt kläder från USA innan, men det var väldigt smidigt! Passade ju på redan att göra en förbeställning redan innan Ellen kom för att vara säker på att få tag i en.
Nu visar det sig att kjolen är lite för stor! Typiskt. Jag har *alltid* storlek 2 på mina Odd Molly-plagg, men i det här fallet verkar det som att jag skulle ha valt en storlek 1. Finns det någon som vill byta storlek med mig? Alternativet är  väl att jag får sälja den och ge mig ut på jakt efter en ny eller att jag ger mig i kast med symaskinen (men då är frågan om jag vågar...?) . Lämna en kommentar om du vill byta eller köpa kjolen!!

(Typiskt! Nu verkar det inte funka att lägga in bilder i blogger! Här är en länk till bild på Odd mollys hemsida http://oddmolly.com/content/collections/M30_comp/closeup/M30_225_458_7502_front_2_7.jpg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar