måndag 18 oktober 2010

Ikea och Tullhuset

Idag har jag och Ellen haft besök från Ludvika! Det var kul och vi passade på att ta en lunch på Ikea och gick såklart runt och tittade också. Jag köpte nya fotoramar till vårt sovrum och fastnade för modellen som heter Söndrum. De är i gammal stil och dök upp i varuhuset i början på hösten. Jag tror att de blir perfekta till vårt nyfixade sovrum.

Efter Ikea passade vi på att åka ner till Tullhuset och kika också. De fyller på nya varor hela tiden och idag blev jag övertalad att prova en jättefin blus från Hunkydory. Den var sååå fin på, men 1900 kr kändes lite väl saftigt... Blusen var sydd med ett jättefint mönster i hålsöm och hette Cutwork gussy up tunic. Jag provade den ljusa och den hade varit toppensnygg till ett par jeans. (Tyvärr får jag inte in bilden här..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar