måndag 11 oktober 2010

Min granne är Odd Molly-tok!

Tänka sig vad världen är liten. Från början såg jag min granne i nåt som var misstänkt lik en OM-blus. Hon var ute i trädgården med barnen och småpysslade lite i landet också om jag inte minns fel. Jag trodde inte att hon var nåt intresserad av kläder alls. Vid några senare tillfällen har jag dock sett att hon har flera Odd molly-plagg, bla en rosa Fonda (som jag).
Nowornever coat i dark red från 2009.
Men döm om min förvåning när jag såg henne häromdagen i en underbar Nowornever Coat!! Den superfina kappan från hösten 2009 i färgen dark red. Åh, jag är avundsjuk! Jag är faktiskt sugen på att ge mig ut på jakt...

2 kommentarer:

  1. Den finns på Freeport och jag har hört att dom skickar nu! KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, den var också jättefin!! Verkligen!! Den hade jag velat haft, fast jag hade nog bara sett tjockare ut i den...

    Dock måste jag säga att jag skulle föredra OM-plaggen utan OM-motiv, dvs text eller motiv. Det känns som var och varannan går i OM nu. Det verkar vara så inne att det känns lite HM över det?

    /Säger hon som inte äger ett enda OM-plagg ;-)

    SvaraRadera