fredag 5 februari 2010

Sommarens absoluta favoritskor!

I förrgår kväll landade en skokartong i min hall, efter färd från Enskede med posten. Det var mina hett efterlängtade sommarskor från Swedish hasbeens; Peep toe sky high! De är underbart cerise i färgen (vilket inte bilden visar) och jag kommer troligtvis att bo i de här hela våren och sommaren. Jag har testat dem med lite olika strumbyxor till (att ha i vår) och givetvis kommer det bli lackade tånaglar och bara fötter i sommar.

De känns inte höga alls, trots 9 cm klack, utan är bara sköna att gå i. Igår hade jag dem inne på kontoret för att slippa stövlarna och det var toppen!

6 kommentarer:

  1. Fäbodjänta ;-)

    /Nina

    SvaraRadera
  2. Hej svejs=)
    Strosade igenom din blogg & gillar den=D

    Ser att ni "lyckats" komma dit vi oxå längtar att komma=)

    Grattis=)

    Jag håller på med min första IVF...skit nervös, är inne på 7de ruvar dagen=P

    Kika in hos mig om du vill=)

    Trevlig helg=)

    SvaraRadera
  3. Hej Anna!
    Vilka sköna raringar du hittat. Kommer de från en webshop - får jag fråga vilken i så fall? Jag har också längtat efter ett par såna men är inte så sugen på att beställa från Amy i USA.
    /Erika

    SvaraRadera
  4. Supersnygga och jag blir nyfiken på att de är cerisrosa, det syns ju inte på bilden som du skriver. Låter riktigt nice till våren med rosa träskor. Gillar verkligen denna trenden, har köpt ett par röda Calou i lack nyss men kommer även att inverstera i i alla fall två par träskor till till våren. Ninna visade ett par supersöta rosa kurbitsmålade träskor i sin blogg igår, måste erkänna att jag är sjukt sugen på de faktiskt. Det jag är lite kluven till angående Hasbeens är att det är lite väl hög klack på de för mig men fina det är de verkligen! Grattis till ett fint köp!!
    Ta hand om dig och skatten i magen!
    Kram Ina

    SvaraRadera