onsdag 10 februari 2010

Beslutsångest!

Jaha, nu åker man väl dit igen. På lokala OM-butiken hade de fortfarande fina rosa Fonda dressen #230 hemma, en i varje storlek. Tror ni jag kunde hålla mig från att prova?
Tänkte inte att jag skulle handla nåt mer än max en lovely knit den här månaden, och nu är jag käääär! En galen rosa Fonda vill flytta in.
Men än har jag inte slagit till, jag fick hänga undan den tills imorgon på lunchen, så tills dess kan jag grubbla och fundera. Vad ska jag ha?

Hjälp mig välja - En rooosa Fonda eller en grå lovely knit??? Båda finns på bild här.

4 kommentarer:

  1. Fonda, Fonda, Fonda!! Du var såå fin i den!
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  2. Jag tror du kommer uppskatta Fondan - den sitter säkert utmärkt fint på dig! Lovely knit kan du köpa senare!

    *KRAM Fina du!

    SvaraRadera
  3. jag tycker också fondan!!! Kram

    SvaraRadera
  4. Fondan såklart, tror du kommer ha mycket användning för den med din växande mage, mjuk och skön och fin!!
    Kram Ina

    SvaraRadera