onsdag 24 februari 2010

v.14 (13+4)

Dagarna rusar iväg och jag har haft det lite körigt för att hinna uppdatera... På lördag är det nämligen en stor dag för mig och kärleken, vi ska nämligen gifta oss! Det känns underbart kul och i veckan har jag provat brudklänningen.
Magen känns inte nämnvärt större än innan (som tur är) och jag kom i klänningen utan problem i måndags när det var provning.
Nu har lakrits- och saltbegäret gett med sig och jag är inte alls sugen på det. Hittills har det inte varit så många "måste-äta" saker alls, förutom en dag förra veckan när jag kände att jag *måste* göra köttbullar och stuvade makaroner. Men ååh, vad gott det var. Jag fick en liten flash av det igår när jag hade en matlåda med just det kvar. Som det känns nu skulle jag nog kunna äta det nästan varannan dag :-)
Jag har inte gått upp nåt mer i vikt, utan stått still i ca 2-3 veckor nu. Totalt tror jag att det är ca 2-2½ kg och det känns inte så mycket. Få se hur det blir sen...

2 kommentarer:

  1. jag läser din blogg med jämna mellanrum och följer spänt din graviditet. All lycka till och tack för en fin blogg! Kramar

    SvaraRadera
  2. Oj vad roligt!!! Blir det ett stort bröllop? Eller bara ett litet mysigt?

    Hoppas det blir lysande väder i alla fall!
    Måste vara underbart att vara i v.14 nu.

    Massor med kramar och lyckoönskningar!

    SvaraRadera