fredag 6 augusti 2010

23 dagar kvar

...till beräknad förlossning! Det ni!
Jag börjar känna mig tung i kroppen, och lite mer trött än jag har varit tidigare (ja, inte jämfört med hur det var i början, men hur det har varit de senaste veckorna). Igår var jag på en kort promenad i sakta mak och efter det var jag helt justerad i bäckenet... Det är väl lite foglossning, misstänker jag. I övrigt mår jag bra och har inte mycket att klaga på :-). Den här bilden kikar jag på lite då och då när jag är inne på Familjelivs forum:

Tänka sig att det bara ska vara 23 dagar kvar till beräknad förlossning! Spännande!
I veckan har vi hämtat vagnen och den är superfin! Tyvärr fick vi inte med skötväskan som vi hade bokat (den var restnoterad) och tog en annan. Det visade sig att det var en helt annan färg på den nya väskan så den ska vi byta. Jag har ringt butiken och de ska lägga undan en ny väska direkt när de kommer.

3 kommentarer:

  1. Så roligt att få följa din graviditet. :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad spännande snart är det dags=P
    Vad skönt att du inte har några större besvär och att du mår bra=D

    SvaraRadera
  3. Ja, det börjar närma sig målgång nu! Spännande!!

    /ND

    SvaraRadera