söndag 29 augusti 2010

Väntan

Ja, än har det inte kommit nån bebis. Idag har jag varit på Me and I-party och shoppade ett par mjuka, svarta, velourbyxor till mig och ett par svarta hängselbyxor i velour med en flugsvamp på till bebisen. Ska bli härligt att mysa runt i såna när man är hemma. Inte för att jag är nån "mysklädestjej" (jag hatar det!) men jag tänkte att det skulle vara skönt när man går hemma på heltid.
Sen blev det ett besök på Ikea, och snart har vi nog fått ordning i sovrummet också :-).

Fick ett roligt mms idag också! J & M i föräldragruppen har fått sin lilla guldklimp! Det blev en liten kille, och han kom minsann dagen efter utsatt datum!

På återhörande!

4 kommentarer:

  1. Va fasen, jag trodde nästan att det var på G. Väntar med spänning :)

    Många Kramar Lilla Camilla

    SvaraRadera
  2. Haha, jag blir nästan själv lite stirrig av er väntan på en underbar liten bebis och minns själv när mina två var på g. Den absolut bästa upplevelsen någonsin! Jag hoppas hoppas hoppas att jag får vara med om det igen!
    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. Nu är det dags att uppdatera bloggen igen va??????? Annars ringer jag!! ;-)

    /ND

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får träffa er lilla bebis snart, lycka till! /en ex-västeråsare som smygläst bra länge nu!

    SvaraRadera