fredag 20 augusti 2010

Ny förbeställning gjord

Eftersom jag är sååå shoppingsugen nu, och egentligen bara väntar på bebisen, så har jag passat på att göra ytterligare en förbeställning (till mig själv). Det blev #457 Plath strap dress i powder, som jag har skrivit om tidigare. Jag har tagit min vanliga storlek på den här också, så det visar sig väl om den passar. Nu vet jag att jag inte missar den om bebisen kommer och jag skulle råka glömma... Hoppas att den är lika fin som den ser ut på bilderna bara, så att jag blir lika nöjd som jag tror att jag kommer bli. :-)

2 kommentarer:

  1. Ääntligen uppdaterat!! Det var på tiden! Är ju in varje dag och kikar!

    /ND

    SvaraRadera
  2. Den kommer att bli jättefin på dig. Väntar och väntar på din bebis nu :)
    Är inne och tittar nästan varje dag om bebisen :)

    SvaraRadera