tisdag 3 augusti 2010

Drömmer om nya höstkläder!

Efter ca 4-5 månader med en mycket begränsad garderob börjar jag längta efter shopping! Fina, sköna kläder till mig själv så att jag slipper problemet att välja mellan 2 rena tröjor eller byxor.. Nog för att jag har lite mer mammakläder än så, men vissa dagar är det helt hopplöst!
Jag längtar efter
figurformande kläder i härliga material, mina vanliga smala jeans och en insvängd kappa! Med mindre än 4 veckor kvar till (beräknad) förlossning kan man väl få drömma lite?
Såklart har jag också spanat in hösten och vinterns kläder från Odd molly, och där finns en hel del fint.
<--- #447 lite military
Frågan är väl om jag kommer att vilja shoppa till mig själv med en liten bebis i famnen? Det finns ju så mycket fint till de små också...
Det kommer nog att bli den eviga frågan framöver.

Följande kläder är med på bild (lånade från Odd mollys hemsida)
Linne/Klänning - #457 i powder (rutig)
Kjol - #458 i powder (rutig)
Kortärmad tunika - #327 i turquoise (är det inte lite military?)

Men hur ska man kunna välja?
En lite längre tröja i mjukaste bomull vore också skönt, tex #391 i dark cherry...

1 kommentar:

  1. Den gröna tunikan var fin! :-) Har lyckats handla lite fiina:-) sommar/höstkläder, dock inte Mollysar.

    /ND

    SvaraRadera