söndag 15 augusti 2010

Första plagget ur Fall beställt!

Idag fick jag syn på att Amy på Fitts & Company har tagit in ett av mina "must have-plagg" inför hösten;
#458 Plath skirt i powder
Eftersom jag vet att jag skulle ångra mig bittert om jag inte fick tag i den, vågar jag inte chansa på att den är beställd även till svenska butiker. Men jag hoppas verkligen det, eftersom jag vill ha klänningen också. Amy hade bara tagit in linnet som passar till. Nästan allt i min OM-garderob passar ihop med färgerna i de här plaggen.
Än kommer jag inte i kjolen, utan den får vackert vänta tills bebisen kommit, och antagligen ett bra tag till... Iofs har jag inte gått upp så mycket i vikt, så kanske, kanske, kan jag ha den redan i september eller oktober. Nu är det bara att hoppas att allt fungerar som det ska från USA. :-)

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Klänningen kommer att finnas på Smultrongårdens webshop. Tror nästan att du kan förhandsboka den så att du får den när den kommer in i butiken.

    Kram
    Lilla C

    SvaraRadera
  2. Åh, supertack! Bäst att förboka den nu så att jag inte glömmer bort det om bebis plötsligt vill komma :-)

    SvaraRadera
  3. Fina Anna. Jag lovar att du kommer i den fina kjolen ganska snabbt. Beställ & njut & längta. Hälsa A.

    SvaraRadera