tisdag 27 oktober 2009

Dagens OCH paketet!

Precis hemkommen från jobbet ser jag ett paket på byrån! Oooh! Spännande! En nära vän klev in samtidigt så det var bara att vänta... Direkt när hon gick rev jag upp paketet och fram kom mina nya sleeve warmers! Jippi! Trots att jag babblade om cherry och royal häromdagen så bestämde jag mig för ett par almost black till sist. De passar ju till nästan allt, och dessutom är det en fin rosa kant på dem. *nöjd*

Så här har jag sett ut på jobbet idag. Light cotton emb # 327 i cherry, Spoiler underdress #749 i rose, jeansleggings från lindex, benvärmare från åhlens och mitt humanity-armband i magenta. Och så här bra passar de nya sleeve warmers:arna till min outfit ;-)

8 kommentarer:

  1. Jättefin kombination!!
    Jag har också köpt mina sleeve warmers i almost black, enklast att kombinera med ytterplagg och andra plagg som man har.
    Tack för din kommentar på min blogg.
    Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Jättefint och de där sleevewarmers är toppen till just 327 som kan kännas lite "kall" när hösten kommit.

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt!!!
    Åh, jag vill också ha såna söta och fina kläder! :)

    SvaraRadera
  4. Mycket fint, det är bra att det är andra färger på detaljerna på Sleevewarmersarna för då kan man ha de till fler färger. Använder min mycket, perfekta att ha då man har något tunnare under kappan eller kortärmat, de värmer bra tycker jag.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  5. Najsiga kläder! Jeansleggingsen från Lindex är mitt favvoplagg. Har dem på mig jämt :-)

    SvaraRadera
  6. Åhh, men du har ju precis den vinröda jag vill ha. Och så snygg i den är du! Kram

    SvaraRadera
  7. Kul med en till Mollyblogg, lägger genast till dig i min blogglista! /Malin

    SvaraRadera