fredag 16 oktober 2009

Provning!

Igår efter jobbet gjorde jag en snabbvända in på stans enda Mollybutik! De skulle enligt tidigare uppgift ta in min "wanted-winter" klänning Voile short dress. Och mycket riktigt, där hängde den! :-) I både rött och chalk. Ooh, provning blev det, med en gång. Norpade med mig en Glazing superfrill i chalk också, och OJ vilken överraskning! Båda två satt som gjutna på mig och expediten gjorde sitt yttersta för att sälja.... Som att hon behövdes! :-) Plaggen sålde sig själva. Jag fick till och med ett erbjudande om att lägga undan Voile short dress och lägga en avbetalning nu och ta resten vid lön. Frestande! Men jag höll mig och får drömma lite om det fina, åtminstone till lönen kommer.
Storlekarna på båda plaggen var normala (jag brukar alltid köpa en 2) och det var samma nu. Jag vågade tyvärr inte ta fram kameran, så det bidde inga bilder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar