torsdag 8 oktober 2009

Huvudbry

Idag hittade jag en underbar Taradiddle dress i grått i en av våra nätbutiker...I min storlek! Den här klänningen har jag fantiserat lite om sen den kom i höstas och den är så underbart fin! Kära A har ju en röd med rosa fjärilar och den skulle jag absolut också kunna tänka mig... Men den här grå är liiiite mer diskret och skulle kunna användas både på kontoret med jeans och på ett finare partaj!

Eftersom min budget är begränsad måste jag välja: En grå taradiddle eller en röd voile short dress?? Användningsområdet är detsamma för båda i mitt fall...

3 kommentarer:

  1. Den är så fin...
    Skulle gärna med köpt den, har hört att den är rätt trång i armarna...
    Så det är inget för mina "sjöbuse" armar..:)
    Ha en trevlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad svårt... Båda är ju så fina, jag har Taradiddle i royal och jag är jättenöjd. På ett sätt är Voile roligare för att den är ny men T är egentligen finare i sitt utförande och lite mer speciell. Jag hade nog valt Taradiddle och sen kan du säkert hitta V också längre fram om du fortfarande vill ha den då.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Båda är superfina! Men jag hade nog valt den grå :)

    SvaraRadera