torsdag 22 oktober 2009

Sleevewarmers

De sista dagarna har det smygit sig in en liten uppstickare i min "vill ha"-lista. Tanken har väl varit kombinationer och då har det poppat upp en idé om ett par varma gosiga #540 Jaquard sleevewarmers. Jag vill nog helst ha ett par i cherry, men de här i royal är också fina! Är det olika material i dem beroende på säsong? Jag har sett med lammull och polyester nu, men det verkar ha funnits bomull också? Nån som vet?
Tanken på att de ska sticka fram under ärmen på kappan eller till min cherry 327:a när jag har den på kontoret kittlar mig just nu...

4 kommentarer:

  1. Nu är jag verkligen ingen expert men jag har alrig sett några i bomull men jag kan ha fel. Jag har ett par från en tidigare kollektion och det är exakt samma material i de som i de nya.
    De är verkligen jättefina och väldigt fina till det mesta, en fin detalj till vilken outfit som helst.

    SvaraRadera
  2. Jag har inte heller sett dem i bomull. Jag gillar dem massor och dessutom har ju årets modell ett bra tumhål till skillnad mot vissa av de tidigare. De kan verkligen hotta upp vilken outfit som helst och dessutom är det ju värmande! Det är vi värda på vintern!

    KRAM

    Ps. Jag är grymt sugen på ett par blå.. *gömmer mig under en sten och låtsas att jag aldrig sade det där* Ds.

    SvaraRadera
  3. Jag använde mina i almost black för för första gången idag. Helt underbara! Väl värda en investering :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren på bloggen. Precis så vill jag att detta ska sluta :) Ett ägg till mig och två till frysen...vi får väl se...

    Jättesöt sleevewarmer. Kan man inte sticka en sån själv kanske? ;)

    SvaraRadera