fredag 9 oktober 2009

Lycka!

Efter mycket tvekan och funderingar och viljan att hinna prova Voilen innan jag bestämmer mig, har jag till sist tagit ett beslut! :-o
Det blev en Taradiddle #44! Den grå. Och jag vet att jag kommer att bli supernöjd, jag har provat den på OMs butik i september. :-)
Den är ju, som gulliga Ina påpekade i en kommentar, mycket mer speciell än Voilen. Om jag har tur så landar den hos mig på måndag eller tisdag! Och om jag har ännu mera tur så kan jag fortfarande köpa Voilen när nästa lön kommer! Jippi! Tänk vad lite shopping kan göra en härlig dag som denna (det hade inte blivit av om inte du tjatat A ;-) ). Ni ska få se bilder sen när jag har fått den.

3 kommentarer:

  1. Hej! vilken söt och härlig blogg du skriver!
    Emma heter jag och ska även jag ska ev. genomgå IVF då jag har endometrios..
    Från att känna sig ensamast i världen, så öppnades det en helt ny värld för mig då jag började söka på nätet om ivf bloggar.. Helt plötsligt fanns det massa modiga/starka tjejer som genomgår samma som jag.. TACK!! för en fin blogg! Kram Emma i örebro

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Emma! Jag håller tummarna för att vi lyckas ;-)
    kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis, tror du kommer bli supernöjd, den är verkligen fin i grått. Ibland ångrar jag att jag inte tog den i den färgen istället... Du kommer säkert kunna hitta Voilen till nästa lön, det verkar vara många som har tagit in den. Jag är lite sugen på den också men kan inte bestämma mig för vilken färg...
    Kram Ina

    SvaraRadera