torsdag 5 november 2009

ÄL-test - check!

Nu börjar det dra ihop sig till ett nytt landstingssponsrat försök att bli gravid. Igår hade jag omslag på ÄL-stickorna och nu har jag fått tid för ett FET (Frozen Embryo Transfer). Då ska en av våra små eskimåer planteras i mig. Det enda kruxet är att det kanske inte överlever upptiningen... :-s Då blir det väntan igen till nästa månad.
Men nu räknar vi kallt med att vår enda 5-dagarseskimå överlever upptiningen och vill flytta in i mig och bo där i sisådär 9 månader!

4 kommentarer:

  1. Vilka braiga nyheter! Jag håller tummarna för att er eskimå överlever o boar in sig hos dig. När ska ni till Uppsala för FET?

    SvaraRadera
  2. Jag håller alla tummar och tår möjliga för att det ska bli en lyckad eskimåinflyttning!

    SvaraRadera
  3. Klart pyret ska klara upptining! Och att det gottar ner sig i sin mage! När är det dags för FET?

    SvaraRadera
  4. Tack för tipsen på min blogg!
    Och du, jag håller alla kroppsdelar jag kan för att du ska få nya invånare! ;-)

    kram på dig!

    Ps: är det gångsavstånd fr lasarettet till city?

    SvaraRadera