lördag 14 november 2009

Loppisfynd!

Precis just nu sitter jag i de här kläderna. De fick följa med på en kort tur på stan idag och ikväll blir det middag i desamma!
Kjolen är jag så otroligt nöjd med. Jag hittade den på loppis förra lördagen och då såg jag en blank brun kjol med en spets nedtill. Så fin! När jag kom hem upptäckte jag att det var fodret som var utåt och det var dubbla spetsar i olika längd nedtill!! Tjoho! Perfekt. När den är rättvänd är det en blank insida och en matt halgenomskinlig utsida.
Här har jag den till höstens mjuka outfit med Spoiler underdress och Check me blouse och strumpbyxor från Åhléns.

2 kommentarer:

  1. Såååå Fin kombination!!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt och jag gillar det rutiga med spetsarna och de härliga färgerna. Jättefint verkligen och du är såå söt!!:-)
    Kram Ina

    SvaraRadera